Ogłoszenia
Poniżej publikujemy najważniejsze ogłoszenia dla uczniów i rodziców dotyczące funkcjonowania naszej szkoły.
22.01.2025
Zmiana rozkładu autobusów
Ankieta dotycząca zagrożenia depresją.
Link dla rodziców: https://forms.gle/4moHF5E8Q3uWwnN7A
Link dla uczniów: https://forms.gle/9CGyAzMQYcaWFksq9
07.01.2025
Zmiana rozkładu autobusów
Informujemy, że od dnia 8 stycznia zmienia się rozkłąd jazdy autibusów dowożących dzieci do szkoły. Szczegółowy rozkłąd znajduje się tutaj.
18.12.2024
Regulamin Zdalnego Nauczania
W związku z sytuacją epidemiologiczna w szkole wprowadza się niniejszym regulaminem zasady zdalnego nauczania. Regulamin można pobrać również z sekcji dokumenty.
17.12.2024
Zarządzenie dyrektora Zespołu Szkół w Ceranowie
Nr 1/12/2024
Na podstawie:
18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. nr 6, poz. 69 z późn. zm.),
oraz na wniosek dyrektora szkoły z dnia 17.12.2024 roku,
Organ Prowadzący Wójt Gminy Ceranów wyraża zgodę na:
zawieszenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych
w Publicznej Szkole Podstawowej im. Ludwika Górskiego na okres od 18.12.2024 do 20.12.2024.
Uzasadnienie:
Decyzja o zawieszeniu zajęć została podjęta w związku z uzasadnioną sytuacją epidemiczną, wynikającą z wysokiej absencji uczniów (79,5% ogółu) spowodowanej zachorowaniami na grypę i infekcje wirusowe. Działanie to jest niezbędne w celu ochrony zdrowia uczniów, nauczycieli i pracowników szkoły oraz zapobiegania dalszemu rozprzestrzenianiu się choroby.17.09.2024
Zmiany na stonie internetowej szkoły
W sekcji Szkoła -> Doumenty dodano Regulamin korzystania z telefonów komurkowych.
Dodano nowe materiały w sekcji Uczniowie i rodzice -> listy -> przedmioty.30.08.2024
Rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025
Dnia 2 września 2024r rozpoczniemy nowy rok szkolny. Msza Święta o godz. 8:00 odbędzie się w budynku szkoły. Po mszy nastąpi uroczyste rozpczęcie roku szkolnego oraz spotkanie z wychowawcami. Autobus rozwżący dzieci do domu odjedzie spod szkoły o godz. 10:30.
21.08.2024
Modernizacja strony internetowej
W dniach 21.08-2024-31.08.2024 prowadzone będą prace modernizacyjne odnoścnie wyglądu strony internetowej i organizacji treści.
Wykaz zmian:
- Wszystkie dokumenty zostały przeniesione do podmenu Dokumenty w głównym menu Szkoła;
- Zmieniono układ informacji w sekcji stopka;
- Zmieniono układ informacji w podmenu Kadra
- Zmieniono układ informacji w podmenu Dokumenty w menu glównym Szkoła;
- Zabezpieczono hasłem dostęp do dokumentów wewnętrznych;
- Dodano nowe projekty w podmenu Projekty w menu Uczniowie i rodzice;
- Dodano moduł Osiągnięcia Uczniów (do dalkszej edycji);
- Dodano Rozkład jazdy autobusów szkolnych w menu Uczniowie i rodzice;
- Dodano terminy do kalendarza szkoły (do dalszej edycji);
- Dodano licznik odwiedzin strony.